W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zarządzenie nr 7/2023

RSS
Zarządzenie nr: 7/2023
Wydane przez: Burmistrza Mieroszowa
Z dnia: 11.01.2023
W sprawie: upoważnienia dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Mieroszowie do podpisywania przy wykorzystywaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego informacji, analiz, sprawozdań, wniosków, weryfikacji, rozliczeń i zapotrzebowań za pośrednictwem Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS)
Status: Obowiązujące

Załączniki:

Zarządzenie 7/2023
pdf, 373 kB
Wytworzył: Burmistrz Mieroszowa - Andrzej Lipiński
Data wytworzenia: 11.01.2023
Opublikował w BIP: Arleta Pacyna
Data opublikowania: 24.01.2023 13:03
Liczba pobrań: 73
Data wytworzenia: 11.01.2023
Opublikował w BIP: Arleta Pacyna
Data opublikowania: 24.01.2023 13:03
Liczba wyświetleń: 103
Drukuj Zapisz do PDF