W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Uchwała nr VI/41/2024

RSS
Uchwała nr: VI/41/2024
Jakiego organu: Rady Miejskiej Mieroszowa
Z dnia: 26.09.2024
W sprawie: upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Mieroszowie do prowadzenia postępowań i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących przyznawania jednorazowego zasiłku powodziowego
Na podstawie: art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.), w zw. z art. 5 ustawy z dnia 16 września 2011 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi (tj. Dz. U. z 2024 poz. 654) oraz na postawie art. 4 ust. 2, art. 5 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. 2019 poz. 1461 ze zm.)
Status: Obowiązująca

Załączniki:

Uchwała Nr VI/41/2024
pdf, 191 kB
Wytworzył: Przewodnicząca Rady - Justyna Rogulska
Data wytworzenia: 26.09.2024
Opublikował w BIP: Anna Maslankiewicz
Data opublikowania: 02.10.2024 08:53
Liczba pobrań: 14
Zestawienie z głosowania
pdf, 134 kB
Wytworzył: Przewodnicząca Rady - Justyna Rogulska
Data wytworzenia: 26.09.2024
Opublikował w BIP: Anna Maslankiewicz
Data opublikowania: 02.10.2024 08:53
Liczba pobrań: 13
Wytworzył: Przewodnicząca Rady - Justyna Rogulska
Data wytworzenia: 26.09.2024
Opublikował w BIP: Anna Maslankiewicz
Data opublikowania: 02.10.2024 08:53
Liczba wyświetleń: 20
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.