W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

ZAMIANA NIERUCHOMOŚCI

RSS
Sprawa: ZAMIANA NIERUCHOMOŚCI
Kategoria: Referat Nieruchomości
Jednostka: Urząd

WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Biuro Obsługi Klienta, parter, pokój nr 1

REFERAT ODPOWIEDZIALNY:
Referat Nieruchomości
I piętro, pokój nr 15
tel. 74 30 30 030

TERMIN ZAŁATWIENIA:
Do 6 – ciu miesięcy.

OPŁATY:
Nie podlega opłacie.


PODSTAWA PRAWNA:
1. Art. 15 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2023.344 t.j. ze zm.).

Wytworzył: Burmistrz Mieroszowa
Data wytworzenia: 09.08.2023
Opublikował w BIP: Natalia Szymańska
Data opublikowania: 11.08.2023 08:10
Liczba wyświetleń: 256
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.