W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zajęcie pasa drogowego pod reklamę

RSS
Sprawa: Zajęcie pasa drogowego pod reklamę
Kategoria: Referat Rozwoju
Jednostka: Urząd

SPRAWA

Zezwolenie na umieszczenie w pasie drogowym obiektów reklamowych

 

WYDZIAŁ/JEDNOSTKA PROWADZĄCA

Referat Rozwoju

 

WYMAGANE DOKUMENTY

Plan sytuacyjny z zaznaczonym miejscem zajęcia pasa drogowego.
Wzór reklamy wraz z wymiarami, kolorystyką i treścią.
Zgoda właściciela obiektu, w przypadku gdy reklama będzie umocowana do tego obiektu (słupa, budynku) oraz dowód uiszczenia opłaty za najem masztów i zaczepów do mocowania banerów.
Pełnomocnictwo udzielone przez Inwestora.
Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za udzielenie pełnomocnictwa.
 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miejski w Mieroszowie, Pl. Niepodległości 1, parter, pok. 1, tel. 74 303 01 88.

Informacje można uzyskać w Referacie Rozwoju, Urząd Miejski w Mieroszowie, Pl. Niepodległości 1, II piętro, pok. 8, tel. 74 303 00 05.

 

OPŁATY

Za zajęcie pasa drogowego pobierane są opłaty, zgodnie z Uchwałą XLVII/277/2022 Rady Miejskiej Mieroszowa z dnia 31 marca 2022 r. w sprawie: ustalenia opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych.

 

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA

Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej, w terminie miesiąca od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.

 

PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 645 z późn. zm.)) oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1264).

 

TRYB ODWOŁAWCZY

Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Referatu Gospodarki Przestrzennej Inwestycji i Ochrony Środowiska. Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.

 

INNE INFORMACJE

W przypadku zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia Burmistrz Mieroszowa pobiera opłaty karne w wysokości dziesięciokrotnej należnej opłaty.

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: Katarzyna Bińkowska
Wytworzył: Katarzyna Bińkowska
Data wytworzenia: 17.11.2023
Opublikował w BIP: Katarzyna Bińkowska
Data opublikowania: 17.11.2023 11:50
Liczba pobrań: 96
Odpowiedzialny za treść: Katarzyna Bińkowska
Wytworzył: Katarzyna Bińkowska
Data wytworzenia: 17.11.2023
Opublikował w BIP: Katarzyna Bińkowska
Data opublikowania: 17.11.2023 11:51
Liczba pobrań: 87
Uchwała
pdf, 1.26 MB
Odpowiedzialny za treść: Katarzyna Bińkowska
Wytworzył: Katarzyna Bińkowska
Data wytworzenia: 17.11.2023
Opublikował w BIP: Katarzyna Bińkowska
Data opublikowania: 17.11.2023 11:52
Liczba pobrań: 105
Odpowiedzialny za treść: Katarzyna Bińkowska
Wytworzył: Katarzyna Bińkowska
Data wytworzenia: 17.11.2023
Opublikował w BIP: Katarzyna Bińkowska
Data opublikowania: 17.11.2023 11:52
Liczba wyświetleń: 155
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.