Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
RSSWYDANIE ZAŚWIADCZENIA O PRZEZNACZENIU TERENU W MIEJSCOWYM PLANIE ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej
KTO MOŻE WYSTĄPIĆ Z WNIOSKIEM
Wnioskodawcą może być każdy.
Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika.
Wnioskodawca musi określić cel jakiemu ma służyć zaświadczenie potwierdzające fakt.
Zgodnie z art. 217 i 218 ww. ustawy zaświadczenie wydaje się na wniosek osoby ubiegającej się o zaświadczenie. Zaświadczenie wydaje się, jeżeli:
1. urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego wymaga przepis prawa
2. osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.
WYMAGANE DOKUMENTY
1.Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
2. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej - zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2142 ze zm.)
3. Pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu wnioskodawcy wraz dowodem wpłaty opłaty za pełnomocnictwo
OPŁATY
1. za zaświadczenie – 17 zł
2. opłata za pełnomocnictwo - 17 zł
Dowód wpłaty opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku lub dostarczyć na stanowisko merytoryczne – pokój Nr 3.
Opłatę ustaloną w zależności od rodzaju wydawanego dokumentu należy wpłacić na konto
Urząd Miejski Mieroszów
Plac Niepodległości 1
58-350 Mieroszów
BS Kamienna Góra
nr rachunku 50 8395 0001 0021 8115 2000 0010
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wniosek złożony prawidłowo z kompletem danych zrealizowany jest w terminie 7 dni
Sposób odbioru dokumentu:
1. osobiście - osobisty odbiór dokumentów wyłącznie w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, Plac Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów pokój nr 3 (I piętro)
2. drogą pocztową - dokumenty są przekazywane drogą pocztową na adres wskazany we wniosku
3. epuap - na adres skrytki podanej we wniosku
Informacja o aktualnym etapie załatwiania sprawy tel. +48 74 30 30 443
TRYB ODWOŁAWCZY
Wnioskodawcy przysługuje zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia potwierdzającego fakty lub stan prawny, które powinno być złożone w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Mieroszowie, lub nadane na poczcie w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia i adresowane "Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu, za pośrednictwem Burmistrza Mieroszowa".
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r - Kodeks postępowania administracyjnego.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej.
DANE KONTAKTOWE
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Przestrzennej
Urząd Miejski w Mieroszowie
Plac Niepodległości 1
58-350 Mieroszów
tel. +48 74 30 30 443
I piętro pokój nr 3
WZÓR WNIOSKU W WERSJI PDF ORAZ DOCX
Odpowiedzialny za treść: | Magdalena Miłosz |
---|---|
Data wytworzenia: | 08.02.2023 |
Opublikował w BIP: | Magdalena Miłosz |
Data opublikowania: | 08.02.2023 11:31 |
Ostatnio zaktualizował: | Magdalena Miłosz |
Data ostatniej aktualizacji: | 08.02.2023 11:32 |
Liczba wyświetleń: | 389 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.